Tető és ajtók nélkül hódít a legújabb elektromos Fiat 500
A Comói-tó partján leleplezett különlegességben csak ketten foglalhatnak helyet.
A Comói-tó partján leleplezett különlegességben csak ketten foglalhatnak helyet.
A negyedik generációs Supercharger az elődeinél rövidebb töltési idővel kecsegtet.
Felfrissített designnal és modernizált technikával támad a stuttgartiak dobozos modellje.
A márka átalakuló kínálatának egyik kulcsmodellje lesz a legkisebb elektromos limuzinjuk.
Testközelből ismerkedtünk meg a 0-ról 100-ra alig 3,6 másodperc alatt felpattanó Volvo EX30-cal és a szintén tisztán elektromos hajtású, 5 méternél is hosszabb Volvo EX90-nel.
A Ferrari monacói pilótája távirányítású autóval versenyzett a Shell magyar származású globális alelnökével Budapesten, ahol többek közt az olajipari cég jövőképébe is bepillantást nyerhettünk.
Újabb mérföldkőnek tekinthető eredményt értek el a tisztán elektromos hajtású gépkocsik.
A farmotoros sportkocsi lesz a német gyártó utolsóként elektromosra váltó modellje.
A Volkswagen konszern stratégiai együttműködési szerződést kötött az Xpenggel.
A hajón szállított 25 elektromos autó egyike kaphatott lángra.
A négykarikás gyártó új elektromos SUV-ja egy feltöltéssel akár 600 kilométert is képes megtenni.
A retrós kis Honda e nem váltotta meg a világot.
A Model S csúcsverziója a jelek szerint az Autobahnon sem igazán jön zavarba.
Új jogszabályt fogadott el az EU a területén található elektromos töltőberendezések és üzemanyagtöltő állomások számának növeléséről.
Hatalmas az érdeklődés az elektromos pickup iránt, mellyel nem tud lépést tartani a gyártási kapacitás.
A kisebb teljesítményű és aksikapacitású legújabb i4-es egy feltöltéssel közel 480 kilométert képes megtenni.
Sűrű viharfelhők gyülekeznek az európai autógyártás felett: magas energiaköltségek, csökkenő nyereség, miközben Kína mellett a bőkezű állami szubvenciók révén az Egyesült Államok is egyre többet költ az elektromobilitás felpörgetésére. A német autógyártásban dolgozók joggal félnek a jövőtől, még ha az átállást Németországban „szociálisan érzékenyen” is igyekeznek levezényelni. A kelet-európai gyártóhelyek sem lehetnek nyugodtak, hiszen több német autógyártó- és beszállító is inkább Amerikában nyitna új gyáregységet. A Deutsche Welle riportja.
Míg Katarina Barley szerint a magyar hatóságok először édesgetik, majd megkopasztják a német cégeket, a külügyminiszter állítja: nem sikerült megingatni a németek bizalmát.
Ebben mindig is jó volt az amerikai cég, hogy látványos felvételeket lehet készíteni a járműveik képességeiről.
Megkezdődött az MG5 Electric hivatalos hazai forgalmazása.